Monday, May 4, 2009

Que ve la peste!!!

Dia rere dia ens sopem amb el recompte mundial d'afectats per la grip nova. Hui ja superava el miler ... a tot el mon!!! Jo sols de sentir-ho he estat a punt de anar-me'n corrent a amagar-me sota el llit.

Anem a vore, 1.000 afectats /6.500.000.000 habitants ix a ... poc més d'una merda punxada en un pal. I jo em pregunte, per què s'ha muntat este rebombori tan espectacular per una passa de grip, que a més de afectar a poquíssima gent té una taxa de mortalitat ínfima. Perquè s'ha creat tal psicosi amb tot este tema?

No tinc ni idea, però el que em fa la impressió és que la gestió de la sobre-informació que hi ha no s'està duguent de forma adequada. Mirant-ho amb una mica de perspectiva em sembla que s'està fent un ridícul espantós.

O tal volta no. Però a mi encara no hi ha qui m'ho haja explicat com toca.

No comments:

Post a Comment